Oferta

INFORMACJA O OBIEKCIE

Willa Karpatia prezentuje doskonałe miejsce na spędzenie wolnego czasu z rodziną, przyjaciółmi czy współpracownikami. Zapraszamy także na organizowane imprezy które odbywają się na terenie obiektu. Doskonała atmosfera towarzyszy każdemu spotkaniu, a klimat okolicy, wspaniale podkreśla wyjątkowość tego miejsca. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Gwarantujemy wspaniałe wrażenia oraz niezapomniane chwile. Posiadamy bogatą ofertę usług, co pomoże zorganizować czas, który spędzicie w naszej okolicy. Jesteśmy dumni z możliwości oddania w wasze ręce tak bogatej oferty, którą doceniło już wiele osób na przestrzeni lat! Bardzo cieszymy się z faktu naszej lokalizacji. Jako grono ludzi, tworzymy zgrany zespół umożliwiając obsługę na wielu płaszczyznach i oferując szerokie i kompleksowe spektrum naszej działalności.
Zapraszamy!

APARTAMENTY I POKOJE

Widokowy apartament studio z wanną i dwoma sypialniami dla 2 par lub rodziny 2+2/3.

Widokowy przestronny apartament z aneksem kuchennym dla rodziny lub grupki znajomych.


OFERTY SPECJALNE

Święta Wielkanocne w górach

Zapraszamy do spędzenia niezapomnianych Świąt Wielkanocnych w górach, w otoczeniu malowniczych widoków i magicznego klimatu...

ANDRZEJKI

Zapraszamy na huczne Andrzejki w Tatry. Pobyt w pięknej góralskiej willi u podnóża najpiękniejszych polskich gór – Tatr i huczne świętowanie przy syto zastawionym stole i dźwiękach najlepszej muzyki...

ZARĘCZYNY

Dla szczęśliwych zakochanych nasz hotel przygotował specjalny pakiet zaręczynowy, który zawiera w sobie wiele udogodnień, mających uczynić tę wyjątkową okazję niezapomnianym przeżyciem. Nasi Goście...

LADIES NIGHT

Na miejscu organizujemy również niezapomniane wieczory dla Pań, doskonałe na okazje takie jak wieczory panieńskie lub inne spotkania towarzyskie pełne zabawy. Cena wyliczana jest indywidualnie na...

DODATKOWE INFORMACJE O OBIEKCIE

  • doba hotelowa obowiązuje od 15:00 do 11:00
  • kameralny, gustownie wyposażony uniwersalny ośrodek, odpowiedni zarówno dla młodzieży, jak i dla rodzin, czy osób starszych
  • dzieci do lat 3 przebywają u nas bezpłatnie, oferujemy udogodnienia dla rodzin z dziećmi (plac zabaw, łóżeczko, wanienka, krzesełko do jedzenia, zabawki)
  • wyżywienie w postaci śniadań w formie bufetu szwedzkiego(wydawane od 8:00 do 10:00) oraz obiadokolacji z deserem (od 17:00 do 19:00); godziny posiłków do ustalenia indywidualnie każdorazowo
  • bezpłatny internet bezprzewodowy oraz bezpłatny monitorowany parking
  • dostęp do aneksu kuchennego wyposażonego w czajnik, lodówkę, kuchenkę mikrofalową, naczynia i sztućce,
  • telewizja i sala kinowa
  • każdy Gość otrzymuje Kartę Tatrzańską, oferującą zniżki w wielu podhalańskich obiektach usługowych
  • do dyspozycji Gości 2 sale restauracyjna oraz sala kominkowa
  • sprzęt sportowy, badminton, piłki, kijki do nordick walking oraz dwa górskie rowery
  • gry planszowe, puzzle, warcaby ,szachy na niepogodę
  • podręczna biblioteczka książek dla dorosłych i dzieci
  • wsparcie gospodarzy w planowaniu zwiedzania lokalnych atrakcji, asysta przy rozwiązywaniu zaistniałych problemów Gości
  • dodatkowy ręczniki w cenie 5 zł. – opłata jednorazowa,
  • żelazko wraz z deską do prasowania,
  • suszarka na bieliznę,
  • pralka (odpłatnie).

– bankomat – 1 km
– bank – 1 km
– apteka – 1 km
– Kościół – 1 km
– sklepy – 50m, 300m
– restauracje, pub, pizzerie, karczmy regionalne – 200 m
– TPN – 500 m
– lekarz – 1 km
– przystanek – 30m
– taxi/bus – na telefon
– bacówka – 200 m, 2 km
– izba regionalna -1500 m

Rezerwacji można dokonać pod nr tel. 605122900 lub 182019756 oraz adresem mailowym willakarpatia@willakarpatia.pl. Po wykonaniu wstępnej rezerwacji pokoju lub domku, zostaną do Państwa wysłane niezbędne dane do wykonania przelewu w terminie do 3 dni od złożenia wstępnej rezerwacji, zadatku w wys. 30 % z ogólnej wartości pobytu na poczet danej rezerwacji.  W przelewie prosimy o podanie danych osoby rezerwującej oraz termin pobytu i rodzaj pokoju.

Szczegółowe informacje dotyczące rezerwacji, rozliczenia i ewentualnych zwrotów znajdziecie Państwo w Regulaminie obiektu.

Regulamin – warunki szczególne wynajmu pokoi gościnnych w Willi Karpatia oraz Bajecznego Domku GIEWONT.

 

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Willi Karpatia, Willi Grand Karpatia lub Bajecznym Domku GIEWONT. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem obiektów zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji internetowo bądź telefonicznie.

 

II. Rezerwacja

1. Celem dokonania rezerwacji usługi, klient rezerwuje pobyt internetowo (wypełniając formularz rezerwacyjny dostępny na stornie obiektów) lub telefonicznie. Na adres e-mail lub nr kontaktowy klienta zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego pokoju, która jest utrzymywana przez 3 dni robocze oraz dane do wpłaty zadatku na poczet zarezerwowanego pokoju/domku. W tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela Willi Karpatia, zadatek w wysokości 30% ogólnej wartości rezerwacji.

2. Wpłacony zadatek stanowi potwierdzenie rezerwacji.

3. W przypadku braku dokonania wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.

4. Po otrzymaniu zadatku bądź całej kwoty za rezerwację, klient otrzyma e-mail lub sms z potwierdzeniem wpłaty.

5. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zadatek, pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu (przy zameldowania) u osoby przekazującej klucze do pokoju.

 

III. Warunki umowy najmu

1. Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem pokoju. W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie – w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.

2. Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem z osobą odpowiedzialną za rezerwację.

3.Doba rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.

4. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację.

5. Zameldowanie odbywa się do godziny 22:00.

6. Wynajem pokoi gościnnych/domku obejmuje minimum dwie doby.

7. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).

8. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.

9. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.

10. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację lub osobie odpowiedzialnej za klucze o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.

11. W Pokojach gościnnych Willi Karpatia obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.

 

IV. Obowiązki klienta

1. Liczba osób mających zamieszkać w pokoju/domku jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną na potwierdzeniu rezerwacji klient ma obowiązek (jeśli istnieje możliwość w pokoju) dopłacić za osoby niezgłoszone. W innym przypadku osoba odpowiedzialna za rezerwację może odmówić wydania kluczy do pokoju/domku.

2. Klient zobowiązany jest o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie pokoju/domku w stanie zastanym.

3. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w pokoju/domku od godziny 12:00 do godziny 21:00.

4. Właściciel obiektów Willi Karpatia i Bajecznego Domku GIEWONT może odmówić przyjęcia klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Willi Karpatia/Bajecznego Domku GIEWONT lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających w/w obiektach. Albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie obiektów.

5. Na terenie Willi Karpatia i Bajecznego Domku GIEWONT obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, ze względu na warunku przeciwpożarowe (palenie możliwe tylko w miejscach do tego wyznaczonych).

6. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. świec i in.

 

V. Zmiany w rezerwacji

1. Jeśli termin nowy przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.

2. Przedłużanie pobytu – termin pobytu w danym pokoju można przedłużyć o ile jest wolny, należy powiadomić o tym fakcie e-mailem bądź telefonicznie.

3. W przypadku odwołania rezerwacji wpłacany zadatek zgodnie z art. 394 Kodeksu Cywilnego,  nie jest zwracany. Istnieje możliwość przeniesienia wpłaconego zadatku na osobę, która skorzysta z usługi dokonanej zgodnie z pierwotną rezerwacją.

 

VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę

W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.

 

VII. Pobyt ze zwierzętami

1.Nie akceptujemy pobytu ze zwierzętami – Willa Karpatia i Bajeczny Domek Giewont są miejscem przyjaznym dla alergików.

 

VIII. Wystąpienie sił wyższych

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

 

IX. Prawo właściwe

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.

Scroll to Top
MENU