Oferta
INFORMACJA O OBIEKCIE
Willa Karpatia prezentuje doskonałe miejsce na spędzenie wolnego czasu z rodziną, przyjaciółmi czy współpracownikami. Zapraszamy także na organizowane imprezy które odbywają się na terenie obiektu. Doskonała atmosfera towarzyszy każdemu spotkaniu, a klimat okolicy, wspaniale podkreśla wyjątkowość tego miejsca. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Gwarantujemy wspaniałe wrażenia oraz niezapomniane chwile. Posiadamy bogatą ofertę usług, co pomoże zorganizować czas, który spędzicie w naszej okolicy. Jesteśmy dumni z możliwości oddania w wasze ręce tak bogatej oferty, którą doceniło już wiele osób na przestrzeni lat! Bardzo cieszymy się z faktu naszej lokalizacji. Jako grono ludzi, tworzymy zgrany zespół umożliwiając obsługę na wielu płaszczyznach i oferując szerokie i kompleksowe spektrum naszej działalności.
Zapraszamy!
APARTAMENTY I POKOJE
Widokowy apartament studio z wanną i dwoma sypialniami dla 2 par lub rodziny 2+2/3.
Widokowy przestronny apartament z aneksem kuchennym dla rodziny lub grupki znajomych.
Piękne studio z najlepszym widokiem na Tatry dla 4 lub 5 osób. Składa się z dwóch oddzielnych sypialni oraz salony z aneksem kuchennym.
Pokój nr 603 to bardzo przestronny , dwupoziomowy pokój przeznaczony dla rodziny z dziećmi lub grupy znajomych.
Pokój nr 2 – przeznaczony dla pary jak i rodziny 2+2. Pokój 2 poziomowy z antresolą i balkonem.
Pokój nr 7 – dla pary bądź rodziny 2+1 (istnieje możliwość wstawienia pojedynczego łóżka lub łóżeczka turystycznego).
Pokój nr 8 i 9 – typu studio dla pary, bądź 2 par (istnieje możliwość rozłożenia sofy) lub rodziny 2+2.
OFERTY SPECJALNE
DODATKOWE INFORMACJE O OBIEKCIE
- doba hotelowa obowiązuje od 15:00 do 11:00
- kameralny, gustownie wyposażony uniwersalny ośrodek, odpowiedni zarówno dla młodzieży, jak i dla rodzin, czy osób starszych
- dzieci do lat 3 przebywają u nas bezpłatnie, oferujemy udogodnienia dla rodzin z dziećmi (plac zabaw, łóżeczko, wanienka, krzesełko do jedzenia, zabawki)
- wyżywienie w postaci śniadań w formie bufetu szwedzkiego(wydawane od 8:00 do 10:00) oraz obiadokolacji z deserem (od 17:00 do 19:00); godziny posiłków do ustalenia indywidualnie każdorazowo
- bezpłatny internet bezprzewodowy oraz bezpłatny monitorowany parking
- dostęp do aneksu kuchennego wyposażonego w czajnik, lodówkę, kuchenkę mikrofalową, naczynia i sztućce,
- telewizja i sala kinowa
- każdy Gość otrzymuje Kartę Tatrzańską, oferującą zniżki w wielu podhalańskich obiektach usługowych
- do dyspozycji Gości 2 sale restauracyjna oraz sala kominkowa
- sprzęt sportowy, badminton, piłki, kijki do nordick walking oraz dwa górskie rowery
- gry planszowe, puzzle, warcaby ,szachy na niepogodę
- podręczna biblioteczka książek dla dorosłych i dzieci
- wsparcie gospodarzy w planowaniu zwiedzania lokalnych atrakcji, asysta przy rozwiązywaniu zaistniałych problemów Gości
- dodatkowy ręczniki w cenie 5 zł. – opłata jednorazowa,
- żelazko wraz z deską do prasowania,
- suszarka na bieliznę,
- pralka (odpłatnie).
– bankomat – 1 km
– bank – 1 km
– apteka – 1 km
– Kościół – 1 km
– sklepy – 50m, 300m
– restauracje, pub, pizzerie, karczmy regionalne – 200 m
– TPN – 500 m
– lekarz – 1 km
– przystanek – 30m
– taxi/bus – na telefon
– bacówka – 200 m, 2 km
– izba regionalna -1500 m
Rezerwacji można dokonać pod nr tel. 605122900 lub 182019756 oraz adresem mailowym willakarpatia@willakarpatia.pl. Po wykonaniu wstępnej rezerwacji pokoju lub domku, zostaną do Państwa wysłane niezbędne dane do wykonania przelewu w terminie do 3 dni od złożenia wstępnej rezerwacji, zadatku w wys. 30 % z ogólnej wartości pobytu na poczet danej rezerwacji. W przelewie prosimy o podanie danych osoby rezerwującej oraz termin pobytu i rodzaj pokoju.
Szczegółowe informacje dotyczące rezerwacji, rozliczenia i ewentualnych zwrotów znajdziecie Państwo w Regulaminie obiektu.
Regulamin – warunki szczególne wynajmu pokoi gościnnych w Willi Karpatia oraz Bajecznego Domku GIEWONT.
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Willi Karpatia, Willi Grand Karpatia lub Bajecznym Domku GIEWONT. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem obiektów zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji internetowo bądź telefonicznie.
II. Rezerwacja
1. Celem dokonania rezerwacji usługi, klient rezerwuje pobyt internetowo (wypełniając formularz rezerwacyjny dostępny na stornie obiektów) lub telefonicznie. Na adres e-mail lub nr kontaktowy klienta zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego pokoju, która jest utrzymywana przez 3 dni robocze oraz dane do wpłaty zadatku na poczet zarezerwowanego pokoju/domku. W tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela Willi Karpatia, zadatek w wysokości 30% ogólnej wartości rezerwacji.
2. Wpłacony zadatek stanowi potwierdzenie rezerwacji.
3. W przypadku braku dokonania wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.
4. Po otrzymaniu zadatku bądź całej kwoty za rezerwację, klient otrzyma e-mail lub sms z potwierdzeniem wpłaty.
5. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zadatek, pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu (przy zameldowania) u osoby przekazującej klucze do pokoju.
III. Warunki umowy najmu
1. Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem pokoju. W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie – w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.
2. Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem z osobą odpowiedzialną za rezerwację.
3.Doba rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
4. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację.
5. Zameldowanie odbywa się do godziny 22:00.
6. Wynajem pokoi gościnnych/domku obejmuje minimum dwie doby.
7. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).
8. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.
9. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
10. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację lub osobie odpowiedzialnej za klucze o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.
11. W Pokojach gościnnych Willi Karpatia obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
IV. Obowiązki klienta
1. Liczba osób mających zamieszkać w pokoju/domku jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną na potwierdzeniu rezerwacji klient ma obowiązek (jeśli istnieje możliwość w pokoju) dopłacić za osoby niezgłoszone. W innym przypadku osoba odpowiedzialna za rezerwację może odmówić wydania kluczy do pokoju/domku.
2. Klient zobowiązany jest o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie pokoju/domku w stanie zastanym.
3. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w pokoju/domku od godziny 12:00 do godziny 21:00.
4. Właściciel obiektów Willi Karpatia i Bajecznego Domku GIEWONT może odmówić przyjęcia klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Willi Karpatia/Bajecznego Domku GIEWONT lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających w/w obiektach. Albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie obiektów.
5. Na terenie Willi Karpatia i Bajecznego Domku GIEWONT obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, ze względu na warunku przeciwpożarowe (palenie możliwe tylko w miejscach do tego wyznaczonych).
6. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. świec i in.
V. Zmiany w rezerwacji
1. Jeśli termin nowy przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.
2. Przedłużanie pobytu – termin pobytu w danym pokoju można przedłużyć o ile jest wolny, należy powiadomić o tym fakcie e-mailem bądź telefonicznie.
3. W przypadku odwołania rezerwacji wpłacany zadatek zgodnie z art. 394 Kodeksu Cywilnego, nie jest zwracany. Istnieje możliwość przeniesienia wpłaconego zadatku na osobę, która skorzysta z usługi dokonanej zgodnie z pierwotną rezerwacją.
VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
VII. Pobyt ze zwierzętami
1.Nie akceptujemy pobytu ze zwierzętami – Willa Karpatia i Bajeczny Domek Giewont są miejscem przyjaznym dla alergików.
VIII. Wystąpienie sił wyższych
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
IX. Prawo właściwe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.