Bajeczny domek giewont

  • Murzasichle, Polska
  • Bukowina Tatrzańska
    -1°

Stylowy drewniany domek z kominkiem położony na wysokości 1000 m n. p., to połączenie stylu i luksusu. Cały wykończony w drewnie, połączenie nowoczesności z góralską architekturą z majestatem gór w tle, jest wymarzonym miejscem do odpoczynku w ciszy, spokoju i komforcie, zarówno dla rodzin z dziećmi, par czy też grupy przyjaciół, możliwość zamieszkania od 2 do 6 osób. Bliskość gór, czyste powietrze oraz piękna okolica zapewniają wspaniałą atmosferę do wypoczynku. Bajeczny Domek oferuje wygodne i przestronne pomieszczenia z balkonem widokowym na Tatry, salonem z kominkiem i TV oraz werandą wychodzącą wprost do dużego ogrodu wyposażonego w meble ogrodowe, plenerowe jacuzzi z masażem i gorącą wodą. 

Domek posiada dwie kondygnacje, więc nawet przy pobycie kilku osób można znaleźć miejsce do odpoczynku dla siebie. W górnej jego części znajduje się główna sypialnia, gdzie nawet nie wychodząc z łóżka, można podziwiać góry. Jest również balkon widokowy oraz miejsce, gdzie można poczytać książki lub zrelaksować się w fotelu bujanym. Dolna jego część to salon z kominkiem (w salonie istnieje możliwość rozłożenia sofy) i TV, część jadalniana, aneks kuchenny, oraz łazienka i weranda.

Bajeczny Domek GIEWONT to typowy góralski domek, zbudowany i wykończony zgodnie z tradycyjną architekturą w każdym detalu. Zadbaliśmy o każdy szczegół, aby nasi Goście mogli poczuć się w nim wygodnie, komfortowo i niezależnie. 
Domek okala piękny ogród rekreacyjny z placem zabaw, plenerowym jacuzzi oraz parkingiem, a całość posesji jest ogrodzona.

Dla Gości chcących połączyć wypoczynek z pracą, do dyspozycji jest bezprzewodowy dostęp do szybkiego Internetu.

Zobacz wirtualny spacer Bajecznego Domku

 

Ruska Bania - Willa Karpatia

Posiadamy 2 sale jadalniane, wielofunkcyjne, znajdujące się w dolnej części budynku, wnętrze urządzone klimatycznie w regionalnym stylu z kominkiem i TV. Obok jadalni znajduje się kącik kuchenny, do dyspozycji Gości przez cały czas pobytu, wyposażony w lodówkę, czajnik, ekspres do kawy, kuchenkę mikrofalową oraz naczynia wszelakiego rodzaju i sztućce.

Posiłki serwowane są na miejscu, zimą przy palącym sie kominku, natomiast latem istnieje możliwość podania śniadania w ogrodzie. Serwujemy dania oparte o staropolską, tradycyjną kuchnię polską w połączeniu z góralską czy węgierską. Produkty do ich przygotowania, jak mięso, mleko, sery czy jajka pochodzą od lokalnych gazdów, warzyw dostarczają nam sadownicy z Łącka.

Śniadania są bardzo urozmaicone. U nas można skosztować przepysznych góralskich serów czy wędlin, oraz tradycyjnych wyrobów węgierskich, takich jak salami, palenka, czy też wina prosto z egerskiej winnicy.

Serwowane obiadokolacje w naszym obiekcie to również połączenie kuchni trzech kultur polskiej, góralskiej i węgierskiej, a nasze desery – ciasta, ciasteczka, pieczone jabłka i wiele innych – są przygotowywane każdego dnia z naturalnych produktów bez żadnych konserwantów.

Szczegóły oferty:

  • doba hotelowa obowiązuje od 11:00 do 15:00
  • kameralny, gustownie wyposażony uniwersalny ośrodek, odpowiedni zarówno dla młodzieży, jak i dla rodzin, czy osób starszych
  • dzieci do lat 3 przebywają u nas bezpłatnie, oferujemy udogodnienia dla rodzin z dziećmi (plac zabaw, łóżeczko, wanienka, krzesełko do jedzenia, zabawki)
  • wyżywienie w postaci urozmaiconych śniadań (wydawane od 8:00 do 10:00) oraz obiadokolacji z deserem (od 17:00 do 19:00); godziny posiłków do ustalenia indywidualnie każdorazowo
  • ogólnodostępny całodobowy bufet z kawą z ekspresu (w cenie pobytu)
  • bezpłatny internet bezprzewodowy, jak i możliwość skorzystania z komputera na miejscu
  • telewizja kablowa
  • każdy Gość otrzymuje Kartę Tatrzańską, oferującą zniżki w wielu podhalańskich obiektach usługowych
  • do dyspozycji Gości 2 sale jadalniane (wielofunkcyjne) z kominkiem oraz salon z tv
  • sprzęt sportowy, badminton, piłki, kijki do nordick walking oraz dwa górskie rowery
  • gry planszowe, puzzle, warcaby ,szachy na niepogodę
  • podręczna biblioteczka książek dla dorosłych i dzieci
  • wsparcie gospodarzy w planowaniu zwiedzania lokalnych atrakcji, asysta przy rozwiązywaniu zaistniałych problemów Gości

Na życzenie Gości udostępniamy :

  • ręczniki w cenie 5 zł. – opłata jednorazowa,
  • żelazko wraz z deską do prasowania,
  • suszarka na bieliznę,
  • pralka (odpłatnie).

Rezerwacji można dokonać pod nr tel. 605122900 lub 182019756 oraz adresem mailowym willakarpatia@willakarpatia.pl. Po wykonaniu wstępnej rezerwacji pokoju lub domku, zostaną do Państwa wysłane niezbędne dane do wykonania przelewu w terminie do 7 dni od złożenia wstępnej rezerwacji, zadatku w wys. 30 % z ogólnej wartości pobytu na poczet danej rezerwacji. Po pojawieniu się pieniędzy na koncie w terminie do 7 dni zostanie wysłana do Państwa informacja z potwierdzeniem rezerwacji. W przelewie prosimy o podanie danych osoby rezerwującej oraz termin pobytu i rodzaj pokoju.

Szczegółowe informacje dotyczące rezerwacji, rozliczenia i ewentualnych zwrotów znajdziecie Państwo w Regulaminie obiektu.

Regulamin – warunki szczególne wynajmu pokoi gościnnych w Willi Karpatia oraz Bajecznego Domku GIEWONT.

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Willi Karpatia lub Bajecznym Domku GIEWONT. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem obiektów zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji internetowo bądź telefonicznie.

II. Rezerwacja

1. Celem dokonania rezerwacji usługi, klient rezerwuje pobyt internetowo (wypełniając formularz rezerwacyjny dostępny na stornie obiektów) lub telefonicznie. Na adres e-mail lub nr kontaktowy klienta zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego pokoju, która jest utrzymywana przez 5 dni robocze oraz dane do wpłaty zadatku na poczet zarezerwowanego pokoju/domku. W tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela Willi Karpatia, zadatek w wysokości 30% ogólnej wartości rezerwacji.

2. Wpłacony zadatek stanowi potwierdzenie rezerwacji.

3. W przypadku braku dokonania wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.

4. Po otrzymaniu zadatku bądź całej kwoty za rezerwację, klient otrzyma e-mail lub sms z potwierdzeniem wpłaty.

5. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zadatek, pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu (przy zameldowania) u osoby przekazującej klucze do pokoju.

III. Warunki umowy najmu

1. Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem pokoju. W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie – w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.

2. Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem z osobą odpowiedzialną za rezerwację.

3.Doba rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.

4. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację.

5. Zameldowanie odbywa się do godziny 22:00.

6. Wynajem pokoi gościnnych/domku obejmuje minimum dwie doby.

7. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).

8. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.

9. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.

10. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację lub osobie odpowiedzialnej za klucze o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.

11. W Pokojach gościnnych Willi Karpatia obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.

IV. Obowiązki klienta

1. Liczba osób mających zamieszkać w pokoju/domku jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną na potwierdzeniu rezerwacji klient ma obowiązek (jeśli istnieje możliwość w pokoju) dopłacić za osoby niezgłoszone. W innym przypadku osoba odpowiedzialna za rezerwację może odmówić wydania kluczy do pokoju/domku.

2. Klient zobowiązany jest o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie pokoju/domku w stanie zastanym.

3. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w pokoju/domku od godziny 12:00 do godziny 21:00.

4. Właściciel obiektów Willi Karpatia i Bajecznego Domku GIEWONT może odmówić przyjęcia klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Willi Karpatia/Bajecznego Domku GIEWONT lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających w/w obiektach. Albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie obiektów.

5. Na terenie Willi Karpatia i Bajecznego Domku GIEWONT obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, ze względu na warunku przeciwpożarowe (palenie możliwe tylko w miejscach do tego wyznaczonych).

6. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. świec i in.

V. Zmiany w rezerwacji

1. Jeśli termin nowy przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.

2. Przedłużanie pobytu – termin pobytu w danym pokoju można przedłużyć o ile jest wolny, należy powiadomić o tym fakcie e-mailem bądź telefonicznie.

3. W przypadku odwołania rezerwacji na co najmniej 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zadatek ulega zwrotowi w całości, w innym przypadku zadatek nie jest zwracany. Istnieje możliwość przeniesienia wpłaconego zadatku na osobę, która skorzysta z usługi dokonanej zgodnie z pierwotną rezerwacją.

VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę

W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.

VII. Pobyt ze zwierzętami

1. Nie akceptujemy pobytu ze zwierzętami – Willa Karpatia i Bajeczny Domek Giewont są miejscem przyjaznym dla alergików.

VIII. Wystąpienie sił wyższych

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

IX. Prawo właściwe

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.